Promovare Google Ads

Promovarea prin Google Ads pune capat asteptarii si te pune in legatura directa cu clientii interesati de produsele sau serviciile tale.
Iti oferim o campanie flexibila care te ajuta sa iti concentrezi bugetul acolo unde conteaza.

Optimizam campania de Ads astfel incat beneficiati de:

  • costuri/click cat mai mici,
  • keyword research intensiv, pentru a identifica cuvintele cheie care genereaza cat mai multe conversii si pentru a adauga cuvinte cheie negative, astfel reducem click-urile care nu genereaza conversii.
  • Scor de calitate ridicat, pentru a reduce costul pe click cat mai mult scorul de calitate trebuie sa fie cat mai

O campanie de promovare Google PPC este o modalitate excelenta de a prezenta produsele sau serviciile oferite, poate fi facuta foarte usor, chiar si de un utilizator neexperimentat, tot ce trebuie sa faceti este sa va creati un cont pe www.google.ro/Ads‎, dar fara o mana de ajutor este foarte usor sa atragi tipul gresit de utilizatori si automat sa cheltuiti mai mult decat intentionati.

Avantajele serviciului:

  • Publicitatea în Google Ads – e un produs care este utilizat pentru promovarea unei afaceri, creșterea vânzărilor, creșterea cererii de produse și a traficului pe site-ul dvs.
  • Conturile AdWords sunt ușor de gestionat online, astfel încât vom putea crea și edita în orice moment o campanie publicitară, inclusiv setările importante.
  • Alegem cel mai bun loc pentru plasarea anunturilor și v-om controla eficienței acestora.

Scorul de calitate este foarte important deoarece influenteaza, costul pe click si pozitia site-ului in rezultatele platite Google, mai jos avem un tabel pentru a intelege mai bine cum Google calculeaza CPC ( costul pe click) si pozitia reclamei.

In functie de rezultatele dorite bugetul poate varia, recomandam un buget zilnic de minim 30 – 50 lei in functie de serviciile / produsele oferite.

Atunci cand bugetul zilnic se apropie de limita Google va limita afisarea anunturilor, astfel potentialii clienti nu mai gasesc anunturile in ziua respectiva, recomandam structurarea cuvintelor cheie pe campanii si alocarea unui buget zilnic competitiv.