Optimizare SEO

Optimizarea website-ului si actiunile ce tin de promovarea online sunt in mare parte imparite in doua mari categorii: Optimizare SEO on Page si Optimzare SEO off Page.

Optimizarea on Page tine de structurarea si ceea ce este continut in descrierile paginii. Acestea ar fi Title Tag, Meta-Description, Meta keyords, Meta-Tag, Link-urile, imaginile, ancorele, etc.

De exemplu: Google recomanda pentru titluri 70 de caractere, pentru Meta-Description 140 caractere, sau pentru imagini trebuie creat un nume care apare inaintea extensiei, pentru a putea fi citit de robotii Google.

Optimizarea off Page tine de Social Media, retele de Socializare, link building, distribuirea website-ului si creearea notorietatii prin cat mai multe legaturi cu diferite surse exterioare relevante afacerii.

 

SEO din engleza, search engine optimization, inseamna optimizarea paginii paginii web pentru “a fii inteleasa” de motoarele de cautare. Pentru a oferi rezultate cat mai relevante utilizatorilor motoarele de cautare pozitioneaza cele mai autoritare site-uri pe prima pagina a rezultatelor.

Pozitia unui site este influentata de peste 200 de algoritmi Google, Agent SEO tine cont de cele mai noi tehnici de promovare astfel afacerea dumneavoastra va fi intr-o continua crestere scopul fiind sa ajunga si sa ramana in prima pagina a motoarelor de cautare, dupa cuvintele cheie dorite.

Optimizarea SEO este un proces de termen lung, de obicei dureaza peste 3 luni sa aduci un site pe prima pagina Google dupa un cuvant cheie foarte solicitat, dar acest proces ofera un flux ridicat de vizitatori (numai potentiali clienti) care genereaza foarte multe vanzari.

Toate peste toate, procesul de optimizare SEO cu procesul de link building, efectuat corect,  intru-un mod constant si fara spam, cu siguranta vor avea un efect major in vanzarile online.