Google Simplifică Afișarea URL-urilor în Rezultatele de Căutare pe Mobil
Utilizatorii care efectuează căutări pe dispozitive mobile vor observa în curând o schimbare în modul în care sunt afișate URL-urile în rezultatele de căutare Google. Această modificare vine cu un aspect mai curat.
Google a constatat că elementul breadcrumb nu este la fel de util pentru persoanele care caută pe dispozitive mobile, deoarece este tăiat pe ecranele mai mici. Începând de astăzi, se implementează o schimbare pentru a nu mai afișa breadcrumb-uri în rezultatele căutării pe mobil în toate limbile și regiunile unde Google Search este disponibil.
Cum va arăta noua afișare
Pe desktop: URL-ul vizibil va continua să aibă două părți: domeniul și breadcrumb-ul.

Pe mobil: URL-ul vizibil va fi simplificat doar la domeniu.

Ce înseamnă asta pentru webmasteri
Dacă utilizați markup-ul pentru breadcrumb, nu trebuie să faceți nicio modificare, deoarece Google va continua să suporte acest markup pentru rezultatele de căutare pe desktop. Raportul pentru rezultatele bogate de tip breadcrumb din Search Console va rămâne activ, iar implementarea și testarea markup-ului breadcrumb în Rich Results Test va fi în continuare posibilă.
Google speră că această modificare va face mai ușor pentru utilizatori să găsească ceea ce caută atunci când efectuează căutări pe dispozitive mobile.
Această actualizare subliniază încă o dată importanța optimizării pentru dispozitive mobile și adaptarea constantă la nevoile utilizatorilor în căutările online.