Despre Landing page-uri si structura lor.

Landing page-urile sunt pagini web specifice campaniei, distincte de site-ul dvs. principal, care au un singur scop și acela este Call-To-Action  O pagină de destinație ar putea fi o pagină generatoare de linkuri si lead-uri sau o pagină de click pentru comerț electronic. Ar trebui să trimiteți întotdeauna trafic de campanie catre un Landing Page dedicat.

Landing Page-urile pentru campani de marketing sunt compuse dintr-un grup de elemente care pot fi definite. Aceste blocuri reprezintă baza celor mai multe pagini și pot fi folosite ca ghid atunci când definiți și creați conținutul.

Există 5 elemente de bază care trebuie să aibă  orice Landing page, care pot fi impartite în continuare într-o listă mai detaliată:

  • Propunerea dvs. unică de vânzare

                   -Titlul principal

                   –Titlu de susținere

                   –O declarație de întărire ideei sau a mesajului

                   -Un argument de închidere

  • Cadru direct cu produsul sau ideea (imagini / video care prezintă contextul de utilizare, sau avantaje)
  • Beneficiile ofertei tale

                   -Un rezumat al listei de beneficii/oferte                   –

                   -Beneficii și caracteristici în detaliu

  • Dovezi din mediul social (voi avea ce are si ea)
  • Un obiectiv de conversie,  chenarul dvs. Call-To-Action ( (cu sau fără un formular)

Schita Landing page

Schita Landing page

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *