Orice comerciant inteligent intelege că odată ce a făcut toată acea munca grea pentru a atrage vizitatorii pe site, următorul pas important este să ii transforme în potențiali clienti pentru afacere. Si care este cel mai bun mod de a face asta? Paginile de destinație!

Din păcate, se pare că există o mare deconectare între importanța paginilor de destinație și utilizarea acestora de către specialistii in marketing. Conform manualului pentru pagini de destinație a MarketSherpa (a doua ediție), 44% din click-urile companiilor sunt direcționate spre pagina de pornire a companiei, nu către o pagină de destinație specială. În plus, dintre companiile care utilizează paginile de destinație, 62% au in total doar șase sau mai puține pagini de destinație. De ce sunt atat de putine? Motivul principal pe care il citeaza MarketingSherpa este urmatorul: departamentele de marketing ale întreprinderilor nu utilizează paginile de destinație fie pentru ca nu stiu cum să le creeze fie pentru ca sunt prea supraîncărcați.
Dar să punem capăt acestei situații. Paginile de destinație n-ar trebui subestimate, sunt mult prea critice pentru succesul eforturilor dvs. de a genera potentiali clienti, și aici va vom explica de ce.

Ce este o pagină de destinație?

În primul rând, să începem cu o simplă definiție: O pagină de destinație este o pagină web care vă permite să obtineti informațiile vizitatorului printr-un formular, numit formular de conversie. O bună pagină de destinație va viza un anumit public. Puteți crea pagini de destinație care permit vizitatorilor să descarce ofertele dvs. (cărți electronice, albume, conferințe web etc.) sau să valorifice alte oferte de marketing, cum ar fi încercări gratuite, demonstrații sau cupoane pentru produsul dvs. Crearea paginilor de destinație vă permite să direcționați publicul, să îi oferiți ceva de valoare și să convertiți un procent mai mare de vizitatori în potențiali clienți, obtinand, de asemenea, informații despre cine sunt.

Cum funcționează paginile de destinație

Pentru o mai buna înțelegere a modului în care paginile de destinație fac posibile conversiile de la vizitator la potential client, va vom descrie un scenariu ipotetic care va ajuta să demonstreze utilitatea landing page-urilor. Să presupunem că dețineți o afacere de vopsitorie profesională și executați servicii precum vopsire de interior și de exterior. Sunteți un comerciant inteligent, motiv pentru care mențineți un blog de afaceri unde postați articole care conțin sfaturi și trucuri utile legate de vopsire. Oferiți, de asemenea, mai multe oferte de marketing premium, cum ar fi cărți electronice educaționale gratuite despre procesul de vopsire și consultari gratuite.

Acum, să spunem că o mamă este în căutarea unui asemenea profesionist pentru vopsirea noii camere a bebelușului, dar a făcut mai întâi niște cercetări în schemele de culori. Ea găsește pe Google postarea de pe blog-ul dvs. intitulată „;10 scheme de culori recomandate pentru camera bebelusului”; și apasă click pentru a citi articolul.

Când ajunge la finalul textului, ea constată un anunț pentru una din ofertele dvs.

-o consultare de design gratuită care să o ajute să decidă ce culori s-ar potrivi cel mai bine cu dimensiunea și tipul camerei. „Asta ar putea fi util”, gandeste ea, făcând click pe anunt și vizitând pagina de destinație unde se poate înscrie pentru consultarea ei gratuită.

Pagina de destinație oferă câteva informații suplimentare și detalii despre ceea ce va ieși din consultarea gratuită, convingând-o pe femeie că merită să isi furnizeze informațiile de contact, completand formularul de conversie al paginii de destinație pentru a profita de ofertă. Își trimite informațiile și voila!

– acum are statutul de potential client al afacerii dvs., cu care puteți lua cu usurinta legatura!

Și aceasta nu este singura cale prin care un vizitator poate fi transformat in potential client. În plus față de motoarele de cautare, vizitatorii pot găsi site-ul dvs. și paginile sale de destinație printr-un număr de canale de marketing, inclusiv e-mail, social media, PPC, trafic direct sau trafic de referință. În plus, aceștia vă pot găsi paginile dvs. de destinație prin anunturile pe care le plasați pe site-ul dvs. sau direct ca urmare a distribuirii linkului către acele pagini de destinație din celelalte canale de marketing.

Cheia succesului este de a crea în primul rând aceste pagini de destinație, și de a le face, prin diferite eforturi de marketing, mai usor de gasit pentru pentru potențialii clienți.

6 motive de ce sa folosesti un Landing Page

Încă nu sunteți convins că paginile de destinație pot eficientiza eforturile dvs. de marketing și de generare a potentialilor clienti? Iată 6 motive mai convingătoare:

1) Genereaza lead-uri (clienti potentiali) cu usurinta! Dacă ați putea face acum un lucru, pentru a vă îmbunătăți drastic eforturile de marire a clientelei, ar fi să utilizați pagini de destinație pe site-ul dvs. Puteți să „capturați” clienți la o rată mult mai mare, pur și simplu trimițându-i către pagini de destinație direcționate. Paginile de destinație oferă o modalitate foarte ușoară de a genera clienți pentru echipa de vânzări.

2) Un loc ideal pentru a va prezenta ofertele: Ofertele de marketing și paginile de destinație merg mână în mână. Gânditi-va doar la exemplul nostru cu afacerea de vopsitorie. Ideea este să cereți vizitatorilor site-ului dvs. să vă "plătească" in informații de contact pentru ceva valoros precum o ofertă, landing page-ul fiind un instrument de colectare al acestor informatii.

3) Strângeți informații demografice despre potentiali clienti: De fiecare dată când un lead completează un formular de conversie pe o pagină de destinație, echipa dvs. de marketing și vânzări obtine informații valoroase despre potențialii clienți. Echipa de marketing poate utiliza aceste informații pentru a înțelege ce tipuri de vizitatori atrageti (convertesc), iar echipa dvs. de vânzări are deja o bază de informații despre o nisa potențiala.

4) Descoperiti ce vizitatori se implica mai mult: paginile de destinație nu numai că vă permit să generați noi clienți potențiali; acestea vă permit, de asemenea, să urmăriți reconversia clientilor existenți, respectiv identificarea celor mai implicati în afacerea dvs. Acest lucru vă permite, de asemenea, să strangeti mai multe informații despre comportamentul și activitatea clientului pe site-ul dvs. pe care echipa de vânzări le poate utiliza în procesul de vânzare.

5) Furnizarea „combustibilului” pentru alte canale de marketing: O strategie de marketing de succes se bazează pe conținut – mult continut. Paginile de destinație reprezintă o completare excelentă a arsenalului de conținut al fiecărui comerciant, deoarece acestea pot fi partajate în social media, folosite ca un focus dedicat expedierilor de e-mail și în campanii de atragere a clientilor, legate de anunțurile PPC și găsite în căutarea organică.

6) Oferiți perspective asupra eficienței ofertelor de marketing: De fiecare dată când creați o pagină de destinație, creați un alt material de date pentru programul dvs. de marketing.

Urmărind și analizând valorile asociate paginilor dvs. de destinație, puteți obține o mulțime de informații despre performanța dvs. de marketing, cum ar fi modul în care se compară diferitele dvs. oferte de marketing, modul în care vizitatorii și clienții convertesc în paginile dvs. de destinație de-a lungul timpului și multe altele. Acest lucru vă oferă o perspectivă puternică care vă poate ajuta să optimizați și să vă îmbunătățiți strategia de marketing.